The following players have been given a Sunbeams unusual effect on certain weapons for their helpful contributions towards the balancing of said weapons. Additional unusual effects are given out with every major update to the weapon balances system. Weapon Balances Mk. I - 28th of July, 2018 BannanaBusBoat - Rescue Ranger, Vita-Saw Fluffy - Wrench Jack5 - Eureka Effect, Frontier Justice, Pomson 6000, Rescue Ranger, Short Circuit, Übersaw, Vita-Saw, Wrench John Anime - Vita-Saw Juke by Hazard - Rescue Ranger KaptainKookie - Übersaw predator - Übersaw Pybro #RemoveRandomCrits - Wrench Rushy - Eureka Effect, Frontier Justice, Pomson 6000, Rescue Ranger, Short Circuit, Übersaw, Vita-Saw, Wrench Yellow Sage - Eureka Effect, Frontier Justice, Pomson 6000, Rescue Ranger, Short Circuit, Übersaw, Vita-Saw, Wrench Weapon Balances Mk. II - 28th of January, 2019 BannanaBusBoat - Widowmaker Jack5 - Gunslinger, Jag, Southern Hospitality, Widowmaker Lucy - Pomson 6000 MuffinMan - Pomson 6000 picasso - Gunslinger Rushy - Gunslinger, Jag, Southern Hospitality, Widowmaker Spaartan - Pomson 6000 Weapon Balances Mk. III - 3rd of August, 2019 BannanaBusBoat - Eureka Effect, Solemn Vow Exploit - Eureka Effect, Wrangler Fluffy - Vita-Saw Jack5 - Solemn Vow, Wrangler Pandatzky! - Wrangler Roasty - Eureka Effect, Solemn Vow Rushy - Solemn Vow, Wrangler Weapon Balances Mk. IV - 7th of February, 2020 Exploit - Rescue Ranger, Short Circuit Jack5 - Amputator, Panic Attack Night Sniper - Amputator Roasty - Amputator, Jag, Rescue Ranger, Widowmaker Rushy - Amputator, Panic Attack Skaldas - Panic Attack Weapon Balances Mk. V - 24th of August, 2020 dell - Pomson 6000 Lucy - Frontier Justice Roasty - Vita-Saw